Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

ο ... Αλλάχ ... είναι μεγάλος !


Οκαταρινέτα: τρέχα Μπελατσιτσίξ ... φρέσκο ανέκδοτο ...


Μπερλατσιτσίξ: ... είμαι όλος αυτιά ...


Οκαταρινέτα: ... γίνεται που λες διαγωνισμός Θεών στον ουρανό ... κάτι σαν το greek idol ... ο κάθε ένας προσπαθεί να παρουσιάσει το καλύτερο θαύμα ... σε διάφορους γύρους αρχίζουν ν' αποκλείονται οι υποδέεστεροι Θεοί ... η αγωνία κορυφώνεται, όταν στον τελικό γύρο περνούν οι τρεις Θεοί των μονοθεϊστικών θρησκειών ... άσπονδοι φίλοι ... πρώτος διαγωνίζεται ο Γιαχβέ των Εβραίων ... εγώ, λέει, θα προκαλέσω τον μεγαλύτερο πόλεμο που έγινε ποτέ ... θα τον ονομάσω Αρμαγεδώνα ... επιφωνήματα φρίκης από κάτω ... εγώ, λέει ο Θεός των χριστιανών θα ξαναστείλω στην Γη το Υιό μου να φέρει την αιώνια ειρήνη στον κόσμο ... χειροκροτήματα ενθουσιασμού ξεσπούν στο θεϊκό ακροατήριο ... τελευταίος, ως νεώτερος απ' τους τρεις, διαγωνίζεται ο Αλλάχ ... εγώ, λέει θα επιλύσω το Κυπριακό ... σιγή ιχθύος από κάτω ... και προσθέτει ο Αλλάχ ... δεν πρόκειται ν' αφήσω την Κύπρο στα χέρια των Τούρκων ! ... ξερό το ακροατήριο ... περιττό να σου πω ποιός κέρδισε ; ...


Μπελατσιτσίξ: ... προφανώς ο Αλλάχ ...


Οκαταρινέτα: ... κάνεις λάθος ... ο Έρογλου !


Νικητής ο Έρογλου στα κατεχόμενα