Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ... κατεστραμμένη χώρα

επιβεβλημμένες ... μικρές επισκευές
Οκαταρινέτα: ... μου κάνει μεγάλη εντύπωση Μπελατσιτσίξ ... τόσο νέος ... κι όμως τόσο παλιός ...

Μπελατσιτσίξ: ... κι εμένα Οκαταρινέτα μου προκαλεί βαθιά εντύπωση το απύθμενο θράσος τους ... η απίστευτη αλαζονεία τους ... είναι σαν να μας φωνάζουν : "ό,τι και να λέτε εσείς ... εμείς θα σας καταστρέψουμε" ... κι όλα αυτά γιατί έτσι γουστάρουν ... αυτοί ...

Οκαταρινέτα: ... αναρωτιέμαι ... σε τί διαφέρουν από τον Γιώργη ;

Μπελατσιτσίξ: ... είναι η άλλη όψη ...

Οκαταρινέτα: ... του Γιώργη ;

Μπελατσιτσίξ: ... του ίδιου ... νομίσματος ...

Οκαταρινέτα: ... της δραχμής ; ... 

Μπελατσιτσίξ: ... του πινακίου της φακής ...

Κωστής Χατζηδάκης: έχω σημειώσει ότι θέλω να πολιτευθώ σα να είναι η τελευταία μου θητεία αγνοώντας το πολιτικό κόστος. Χαρίζω ευχαρίστως τις επόμενες εκλογές σε όποιον θέλει να τις κερδίσει. Μου φτάνει να έχουμε κάνει ό,τι επιβάλει η συνείδησή μας για τη σωτηρία της χώρας. Ζητούμενο αυτές τις ώρες δεν είναι οι επόμενες εκλογές, αλλά η σωτηρία της Ελλάδας.
http://www.khatzidakis.gr/site/index.php?option=com_content&view=article&id=6769:q10-q-&catid=1918:2011-08-02-11-58-01