Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

η Δημοκρατία όπως θα έπρεπε να είναι ... κατά Σίλβιο Μπερλουσκόνι !


Σίλβιο: ωραία ... μιλήστε μου για την πολιτική σας εμπειρία ...

υποψήφια ευρωβουλευτής: στην σαπουνόπερα που παίζω ... παριστάνω την ερωμένη ενός διεφθαρμένου πολιτικού ...

Σίλβιο: ... πείτε μου κι άλλα ...

Υποψήφια: ... αυτός είναι μεγάλος, αλλά "κοτσονάτος" ... και πολύ πλούσιος !

Σίλβιο: ... κι εσείς ;

Υποψήφια: ... εγώ ... είμαι ... ε ... έξυπνη ... ε ... δυναμική ... ε ... και πολύ ερωτευμένη με την ... προσωπικότητά του !

Σίλβιο: ... μην συνεχίζετε ... μου κάνετε ... ε ... εννοώ πως το κόμμα μας χρειάζεται πάντοτε στελέχη του ... βεληνεκούς σας !

Υποψήφια: ... σας ευχαριστώ, σας ευχαριστώ πολύ ... σας είμαι πολύ υποχρεωμένη ... δεν ξέρω πώς να σας το ξεπληρώσω το καλό που μου κάνατε ...

Σίλβιο: ... μην αγχώνεστε ... ξέρω εγώ ! ... να περάσει η επόμενη ...

Το ... χαρέμι του Καβαλιέρε για τις ευρωεκλογές του Ιουνίου αποτελείται από τέσσερις καλλονές, οι οποίες δεν έχουν καμία απολύτως πολιτική εμπειρία.

Οι εντυπωσιακές υποψήφιες είναι η 36χρονη Αντζελα Σότζιο, πρώην παίκτρια του ιταλικού «Βig Βrother», η ηθοποιός Ελεονόρα Γκατζιόλι, η Καμίλα Φεράντι, ηθοποιός σαπουνόπερας, και η Μπάρμπαρα Ματέρα, πρώην φιναλίστ ιταλικών καλλιστείων.