Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

να πάτε αλλού κύριε ...


Οκαταρινέτα: Μπελατσιτσίξ, παίζουμε ένα παιχνίδι ;

Μπελατσιτσίξ: ... όρεξη που την έχεις Οκαταρινέτα ...

Οκαταρινέτα [θυμωμένα]: ... εσύ χάνεις ...

Μπελατσιτσίξ [συγκαταβατικά]: ... ας είναι ... παίζουμε ...

Οκαταρινέτα: ... ωραία ... εσύ θα κάνεις τον Γιώργο κι εγώ τον Βλαδίμηρο ...

Μπελατσιτσίξ: ... και τί θα κάνω ακριβώς ;

Οκαταρινέτα: ... να, ο Γιώργος είναι μπατίρης κι ο Βλαδίμηρος ματσό ... η μάνα του Γιώργου, η γριά Ελλάδα με τ' όνομα, είναι βαριά άρρωστη κι ο Γιώργος δεν ξέρει τί να κάνει ... πάνω στην απελπισία του θυμάται τον ξάδερφό του τον Βλαδίμηρο, με τον οποίο όμως δεν έχει και τις καλύτερες σχέσεις ... κάνοντας την ανάγκη φιλοτιμία πηγαίνει, τον βρίσκει και τον παρακαλά να τον βοηθήσει στο όνομα του παλιού καιρού, όταν και οι δύο ήταν μικρά παιδιά κι η μάνα του Γιώργου τους φρόντιζε και τους δύο με την ίδια αγάπη ...

Μπελατσιτσίξ: ... Οκαταρινέτα, μην συνεχίζεις άλλο ... το έχω ...

Οκαταρινέτα [ως Βλαδίμηρος]: ... ποιός βροντά την πόρτα μου μέσα στα άγρια μεσάνυχτα ;

Μπελατσιτσίξ [ως Γιώργος]: ... ξάδερφε, εγώ είμαι ο Γιώργος το ξαδερφάκι σου ...

Βλαδίμηρος: ... δεν ξέρω κανέναν Γιώργο ... δεν έχω ξάδερφο μ' αυτό το όνομα ...

Γιώργος: ... βρε Βλαδίμηρε, εγώ είμαι ο Γιώργος ... που παίζαμε μαζί μικρά ... στην αυλή της μάνας μου ...

Βλαδίμηρος: ... ο Γιώργος ; ... ε, και τί θέλεις ;

Γιώργος: ... η μάνα μου Βλαδίμηρε, η θεία σου ... είναι βαριά άρρωστη ... πεθαίνει ... χρειάζονται γιατροί, λεφτά ...

Βλαδίμηρος: ... και τί έρχεσαι σε μένα ; να πάς στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ... θα σε δανείσουν λεφτά με χαμηλό επιτόκιο ...

Γιώργος: ... βρε Βλαδίμηρε ... εκεί, θα με γδάρουν ... εγώ είμαι φτωχός άνθρωπος ... τρεις κι εξήντα και πρέπει να μου κόψω και το δώρο του Πάσχα και το επίδομα διακοπών ... θυμίσου τότε που ήμασταν μικρά ... θυμίσου τη θειά σου ... πως μας φρόντιζε και τους δύο ... και να τα κουλούρια ... και νά τα ξερολούκουμα ...

Βλαδίμηρος: ... τα ξερολούκουμα ; ... εντάξει λοιπόν ... άκου τί θα κάνουμε ... τον βλέπεις αυτόν τον αγωγό ;

Γιώργος: ... τον βλέπω Βλαδίμηρε ...

Βλαδίμηρος: ... ξέρεις πού να τον βάλεις !


Με την υπόσχεση από τον Ελληνα πρωθυπουργό προς τον Ρώσο ομόλογό του Βλαντιμίρ Πούτιν πως στο εξής η στάση της χώρας μας απέναντι στη Ρωσία θα αποκτήσει συνέπεια και όχι τουριστική μορφή όπως μέχρι σήμερα ήταν, ολοκληρώθηκε η συνάντηση των δύο ανδρών η οποία αποτέλεσε και την καρδιά της επίσκεψης εργασίας του κ. Γιώργου Παπανδρέου στη Μόσχα.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_17/02/2010_391055