Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

το τυρί ... και η φάκα

Οκαταρινέτα: ... θες να σου πω την δικιά μου εκδοχή για τον ανασχηματισμό ;

Μπελατσιτσίξ: ... ξέρω, ξέρω ... ανασχηματισμός διαδοχής ... το δαχτυλίδι στον Ευάγγελο ... και τέτοια ...

Οκαταρινέτα: ... ΟΧΙ, Μπελατσιτσίξ ... αυτή είναι η μία εκδοχή ... η δική μου είναι ... η άλλη ...

Μπελατσιτσίξ: ... πάλι αιρετικό σε βρίσκω ... γιατί, παιδάκι μου, να θες, σώνει και καλά, ν' αμφισβητείς τα πάντα ;

Οκαταρινέτα: ... ΔΕΝ αμφισβητώ τίποτα ... απλώς το ψάχνω λιγάκι περισσότερο ...

Μπελατσιτσίξ: ... και τί βρήκες, δηλαδή ;

Οκαταρινέτα: ... κοίτα ... όλοι προεξοφλούν πως ο ανασχηματισμός ισχυροποίησε τον Ευάγγελο ... πως ο Γιώργης απλώς κερδίζει έτσι λίγο χρόνο ... και πως η συνέχεια είναι ήδη γνωστή ...

Μπελατσιτσίξ: ... και λοιπόν ;

Οκαταρινέτα: ... λοιπόν τα πράγματα ΔΕΝ είναι όπως δείχνουν ... πράγματι ο Γιώργης μπορεί να ΜΗΝ πολυενδιαφέρεται ... εμ, βλέπεις ... έπαρχος σε μια απλή επαρχία τελευταίας κατηγορίας ... τού πέφτει λίγο ... υπάρχει όμως και η οικογένεια ... αυτή ενδιαφέρεται ... αν ΔΕΝ ενδιαφερθώ εγώ για την επαρχία ΜΟΥ ... λέει η μάδερ ... τότε ποιός ; ... και δώσ' του και πιέζει τον Γιώργη ... ο Γιώργης όμως έχει και αντιπάλους ... που, όπως συνηθίζεται, τον χτυπάνε εκεί που πονάει ...

Μπελατσιτσίξ: ... στα ελληνικά του ;

Οκαταρινέτα: ... καθόλου ... στην ανάλγητη πολιτική των ΔουΝουΤούδων, που ο Γιώργης έχει κληθεί να εφαρμόσει ... λέει λοιπόν η μάδερ στον Γιώργη ... καλό μου παιντί ΜΗΝ μασάς ... κάνε αυτό που θα σου πει η μητερούλα και όλα θα πάνε καλά ... μα πώς ; ... μάδερ ... τη ρωτά με αγωνία ο Γιώργης ... αφού ο Βαγγέλης το παίζει καλός και δείχνει εμένα για κακό ... ΜΗΝ μου κλαις βρε κουτούτσικο και ΜΗΝ μου αγχώνεσαι ... σού επαναλαμβάνω ... όλα θα πάνε καλά ...

Μπελατσιτσίξ: ... και πώς δηλαδή θα πάνε καλά ; ... ρωτάω κι εγώ ... ισχυροποιώντας τον αντίπαλο ;

Οκαταρινέτα: ... αποδυναμώνοντας τις θέσεις του ...

Μπελατσιτσίξ: ... μα τον έκανε τσάρο και αντιπρόεδρο (έστω και βου) ...

Οκαταρινέτα: ... και του ζητά να βγεί μπροστά κι απέναντι στον λαό ... και για λογαριασμό των ΔουΝουΤούδων να λάβει τα μέτρα τα οποία ζητούν οι τοκογλύφοι να παρθούν ...

Μπελατσιτσίξ: ... κι άντε μετά να πείσεις τον λαό πως εσύ είσαι κάτι άλλο και πως πρέπει να σ' εμπιστευτεί ... όταν μάλιστα θα έχεις εσύ κάνει όλη τη βρώμικη δουλειά ... κατάλαβα ... όμως ... (γιατί πάντα υπάρχει κι ένα όμως) ... κι αν ο Βαγγέλης αποδειχτεί πιο ικανός ... απ' τον προκάτοχό του ; ... κι αν επαναδιαπραγματευτεί τα μέτρα ... κι αν πετύχει να δώσει μια κάποια πνοή ... στην ξέπνοη χώρα ; ... μήπως τελικά, το δαχτυλίδι τον οφελήσει ;

Οκαταρινέτα: ... πιστεύεις, δηλαδή, πως οι ΔουΝουΤούδες θ' αφήσουν την χώρα ν' αναπνεύσει ;

Μπελατσιτσίξ: ... ΟΧΙ ...

Οκαταρινέτα: ... αν ΟΧΙ ... τότε γυρνάμε στην δικιά μου θεωρία ... το τυρί που δώσανε στον Αντώνη και ΔΕΝ το έφαγε (θες από τύχη ... θες από υπολογισμό) ... το δώσανε και στον Ευάγγελο ... κι αυτός το έφαγε ...

Μπελατσιτσίξ: ... και τί μένει, λοιπόν ;

Οκαταρινέτα: ... να πέσει η φάκα να τον πλακώσει ... εκτός κι αν ...

Μπελατσιτσίξ: ... εκτός κι αν ;

Οκαταρινέτα: ... εκτός κι αν ... προσεγγίσει το τυρί ... διαφορετικά ... κι έτσι φάει και το τυρί ... κι αποφύγει και την παγίδα ...