Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

αρμέγοντας την ... ΑγΕλλάδα


Οκαταρινέτα: ... θέλω να μου πεις γιατί το είπε αυτό ο Χρυσοχοΐδης ; ...

Μπελατσιτσίξ: ... ποιό ; ...

Οκαταρινέτα: ... πως ο Βαυαρός ΔΕΝ είναι φιλέλληνας ...

Μπελατσιτσίξ: ... γιατί ; ... είναι ο Χρυσοχοΐδης ; ...

Οκαταρινέτα: ... ΟΧΙ, φυσικά ... αλλά εμένα ΔΕΝ με νοιάζει το τί είναι ο Χρυσοχοΐδης ... με ενδιαφέρει ο Βαυαρός ... είναι τελικά φιλέλληνας ή ΟΧΙ ;

Μπελατσιτσίξ: ... κατά την άποψή μου είναι ...

Οκαταρινέτα: ... ναι ; ... άλλα, όμως, λέει ο δικός μας ο υπουργός ...

Μπελατσιτσίξ: ... μπα ; ... υπουργός είναι ακόμα ; ... νόμιζα πως με το νέο βαθμολόγιο ... έχει υποβιβαστεί ...

Οκαταρινέτα: ... έχει ... αλλά ΜΗΝ αλλάζεις θέμα ... θέλω να μάθω γιατί διαφωνείς με την άποψη του υπουργού ...

Μπελατσιτσίξ: ... γιατί, όπως και να το κάνεις ... ό,τι και να λέει ο υπουργός ... εγώ βλέπω έναν ξένο άνθρωπο να ξεκινά από τη μακρινή Βαυαρία, να έρχεται στα μέρη μας, μόνο και μόνο για να βοηθήσει τον υπουργό μας ... συμπεραίνω λοιπόν πως ο άνθρωπος είναι φιλέλληνας ... αλλιώς γιατί να κάνει τόσο κόπο ; ...

Οκαταρινέτα: ... ώπα, Μπελατσιτσίξ ... ώπα ... ΔΕΝ ήρθε για να μας βοηθήσει ... για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντά του, ήρθε ...

Μπελατσιτσίξ: ... και έτσι να είναι τα πράγματα ... εγώ βλέπω πως ο άνθρωπος βοηθάει ...

Οκαταρινέτα: ... πού βοηθάει ; ...

Μπελατσιτσίξ: ... στο άρμεγμα της αγΕλλάδας ... βλέπεις ο Χρυσοχοΐδης ΔΕΝ τα καταφέρνει μόνος του ... παιδί αστών ... σκέτο αμερικανάκι ... ΔΕΝ ξέρει από αγροτικές εργασίες ... ενώ ο άλλος ... βέρος Βαυαρός ... από τις μέσα Άλπεις ... μια ζωή άρμεγμα ...

Οκαταρινέτα: ... αγελάδων ; ...

Μπελατσιτσίξ: ...χωρών ...