Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

επιτέλους ... αποφάσισε τί θέλεις ...


Οκαταρινέτα: ... Μπελατσιτσίξ, τί θέλεις να γίνεις όταν θα μεγαλώσεις ;

Μπελατσιτσίξ: ... είμαι ήδη μεγάλος, Οκαταρινέτα ...

Οκαταρινέτα: ... καλά ... αν όμως ήσουνα και πάλι μικρός, τί θα ήθελες να γίνεις ;

Μπελατσιτσίξ: ... ΔΕΝ σε καταλαβαίνω σήμερα ... πάντως, για να τελειώνουμε σου λέω πως όταν ήμουνα μικρός ήθελα να γίνω φορτηγατζής ...

Οκαταρινέτα: ... μα ΔΕΝ μ' ενδιαφέρει το τί ήθελες να γίνεις όταν ήσουνα μικρός ... εγώ σε ρωτάω να μου πεις τί θα ήθελες να γίνεις αν τώρα, αυτήν τη στιγμή, ήσουν μικρός ...

Μπελατσιτσίξ: ... και ποιά η διαφορά ;

Οκαταρινέτα: ... δηλαδή και τώρα φορτηγατζής θα ήθελες να γίνεις ;

Μπελατσιτσίξ: ... α ... ΟΧΙ, ΟΧΙ ... σήμερα ΔΕΝ συμφέρει κάτι τέτοιο ...

Οκαταρινέτα: ... ωραία ... τώρα που αρχίζεις και μπαίνεις στο νόημα σε ξαναρωτώ ... τί θα ήθελες να γίνεις ;

Μπελατσιτσίξ: ... κοίτα ... θα μπορούσα να σου απαντήσω πλούσιος ή ακόμα και πολιτικός ... όμως επειδή εξακολουθώ να έχω κάποια ιδανικά μέσα μου, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των ΔουΝουΤούδων να μου τα ακυρώσουν και αυτά, σου απαντώ ... θα ήθελα να γίνω χρήσιμος άνθρωπος στην κοινωνία ...

Οκαταρινέτα: ... υπονοείς δηλαδή πως ένας πλούσιος ή ένας πολιτικός ΔΕΝ μπορεί ποτέ να γίνει χρήσιμος άνθρωπος στην κοινωνία ;

Μπελατσιτσίξ: ... μα και βέβαια μπορεί ... αν ο πρώτος μοιράσει τα λεφτά του στους φτωχούς και ο δεύτερος πει και κανά ΟΧΙ ...

Οκαταρινέτα: ... τελικά είσαι αιθεροβάμων, Οκαταρινέτα ... και καλά το πρώτο ... αυτό, θεωρητικά, θα μπορούσε να συμβεί ... το δεύτερο όμως ΟΧΙ ...