Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Νεολιθικά …

τουλάχιστον ...
θα έχουμε να φάμε
Μπελατσιτσίξ: … μ’ αυτά που κάνεις, θα μας γυρίσεις στη νεολιθική εποχή
Οκαταρινέτα: … εγώ ;
Μπελατσιτσίξ: … εσύ κι η δραχμή σου … και μου το πε ο Γιάνης … ΔΕΝ υπάρχει επιστροφή … το μονοπάτι χορτάριασε και θα χαθείς … κι εγώ, ο βλάκας, κάθομαι κι ακούω εσένα και τις σοφίες σου …
Οκαταρινέτα: … σαν πολύ τραγικά, ΔΕΝ μου τα παρουσιάζεις ; … είναι δυνατόν να πιστεύεις πως ΔΕΝ μπορούμε να ζήσουμε, όπως οι πατεράδες μας ; … ΔΕΝ είναι δα και τόσο μακρινή η εποχή της δραχμούλας …
Μπελατσιτσίξ: … πάει και τελείωσε … το πήρα απόφαση … ΔΕΝ την εθέλω την δραχμή σου … μ’ αρέσει το ευρώ … μ’ αυτό θέλω να μείνω …
Οκαταρινέτα: … καλά … μετά, όμως, ΜΗΝ έρχεσαι να μου κλαίγεσαι για το νέο μνημόνιο … για τα νέα μέτρα … για τη νέα δυστυχία …
Μπελατσιτσίξ: … μνημόνιο ; … ποιο μνημόνιο ; … εγώ ΔΕΝ είπα τίποτα, για μνημόνιο … ΔΕΝ το θέλω το μνημόνιο …
Οκαταρινέτα: … α, καλά … τι ΔΕΝ καταλαβαίνεις ; … μου λες ; … χωρίς μνημόνιο, ευρώ ΔΕΝ έχει
Μπελατσιτσίξ: … τρομοκρατείς τον κόσμο …

Οκαταρινέτα: … εγώ ; … ΔΕΝ μίλησα, εγώ, για νεολιθική εποχή …