Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

... όμως, το σκάνδαλο του ΔουΝουΤού ΔΕΝ έχει ακόμα παραγραφεί ...

Οκαταρινέτα: ... πάει κι αυτό Μπελατσιτσίξ ... όλα καλά, όλα ανθηρά ... κι όλα παραγραμμένα ...

Μπελατσιτσίξ: ... κι εμένα τί με νοιάζει ; ... ποτέ μου δεν πίστεψα άλλωστε πως αν πήγαινε κάποιος από δαύτους στη φυλακή θα λυνόταν το πρόβλημα ... το χρέος θα παρέμενε χρέος και τα λαμόγια, λαμόγια ... ίσως μόνο ... για λίγο καιρό να ξαπόσταιναν και μετά προς τη δόξα θα τράβαγαν και πάλι ...

Οκαταρινέτα: ... σαν να έχεις δίκαιο Μπελατσιτσίξ ... για το θεαθήναι είναι όλα ... ό,τι και να γίνει το χρέος θα το πληρώσουμε πάλι εμείς ... σαν καλά παιδιά ενός άλλου Θεού, που είμαστε ...

Μπελατσιτσίξ: ... ε, όχι και καλά παιδιά ... κοπρίτες απόγονοι άπλητων κι αγράμματων γκιαούρηδων ... γι' αυτό άλλωστε κι ο Γιώργης (που τον ακούει πάντα τον καλό του τον αντιπρόεδρο) φροντίζει να μας μορφώσει ... ακούς εκεί να μην μιλάμε καλά ... αγγλικά ... στο ολοήμερο δημοτικό υποχρεωτικά λοιπόν τα αγγλικά ... μην χάσει η Βενετιά ... εσύ μωρε, ξέρεις πως τον λένε τον γκιαούρη στα εγγλέζικα ; ...

Οκαταρινέτα: ... όχι ...

Μπελατσιτσίξ: ... ου να μου χαθείς ... και μου θες και καθάρσεις ... και φυλακίσεις εγγράμματων πολιτών ... και δημεύσεις περιουσιών των ευϋπόληπτων αρχόντων μας ... και άλλα τέτοια φαιδρά ... σκάσε πλήρωνε και μάθαινε και κανά εγγλέζικο, μπας και ξεστραβωθείς ...

Οκαταρινέτα: ... όμως ... αναρωτιέμαι ... μήπως αν κάναμε μια καινούρια αρχή ; ... αν το φτιάχναμε σωστά το "μαγαζί" από 'δω και στο εξής ; ... αν επικεντρώναμε στα σημερινά σκάνδαλα, που στο κάτω - κάτω της γραφής δεν έχουνε παραγραφεί ; ...

Μπελατσιτσίξ: ... μιλάς για το μέγα φωροβολταϊκό πάρκο του Γιώργη ; ...

Οκαταρινέτα: ... όχι ... αυτό το σκάνδαλο είναι ... μελλοντικό* ... όταν μιλάω για σημερινό ... μιλάω για την εκτόξευση του χρέους ελέω ΔουΝουΤού ...

*[Μπελατσιτσίξ: ... και τί σου φταίνε, ρε Οκαταρινέτα, τα φωτοβολταϊκά ; ... γιατί να είναι σκάνδαλο οι νέες μορφές ενέργειας ; ... γιατί δηλαδή να μην μπορεί να επενδύσει σε αυτές η χώρα ;

Οκαταρινέτα: ... μα δεν μου φταίνε οι νέες μορφές ενέργειας ... ούτε οι κρατικές επενδύσεις σε αυτές ... αυτοί που θα φάνε τα λεφτά των επενδύσεων μου φταίνε, Μπελατσιτσίξ ... αυτοί μου φταίνε ...]

Νέο φιάσκο με τα πορίσματα για Siemens