Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

... τη δόση μου ...

Οκαταρινέτα: ... πρεζόνια μάς κατάντησαν τούτοι 'δω, Μπελατσιτσίξ ... χωρίς τη δόση μας ΔΕΝ υπάρχουμε ... εκεί μάς έφτασαν ...


Μπελατσιτσίξ: ... πρέζονι είσαι και φαίνεσαι ... εγώ προτιμώ να ονομάζομαι Έλληνας ...


Οκαταρινέτα: ... ναι ; ... τώρα κάτι μάς είπες ... Έλληνας ... μέχρι και οι Πορτογάλοι έβγαλαν μπλουζάκια που γράφουν ... "εγώ ΔΕΝ είμαι Έλληνας" ... ποιοί ; ... οι Πορτογάλοι ... φτου σκουλικομερμηγκότρυπα ... κι εμείς καθόμαστε και τ' ανεχόμαστε αυτά ... προσωπικά ΔΕΝ βλέπω κανέναν Έλληνα πίσω από τέτοιες συμπεριφορές ... τέτοια αδράνεια ... τέτοια υποτέλεια και δουλικότητα ... και τέτοια παντελή έλλειψη αλληλεγγύης ...


Μπελατσιτσίξ: ... καλά, καλά ... δεν λέω ... είμαστε κάπως πεσμένοι ... όταν όμως ανάψουν οι μηχανές ...


Οκαταρινέτα: ... ε, και τί περιμένεις ... βρε Έλληνα ... για ν' ανάψουν οι μηχανές σου ;


Μπελατσιτσίξ: ... ΔΕΝ ξέρω ...


Οκαταρινέτα: ... ξέρω εγώ ... τη δόση σου !