Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

... τα όργανα άρχισαν ... και εντός ... και εκτός ...

Οκαταρινέτα: ... ΔΕΝ μου λες, Μπελατσιτσίξ ... ακούω μουσικές ή είναι ιδέα μου ;

Μπελατσιτσίξ: ... τις ακούω και εγώ ... στάσου ν' ακούσω καλύτερα ... χορωδία είναι ; ... κομπανία είναι ; ... ΔΕΝ είμαι σίγουρος ... σαν να ακούω όμως τραγούδια αποχαιρετισμού ... τραγούδια πολυεθνικά ... γνωστά ελληνικά ... ιταλικά ... ισπανικά ... πορτογαλέζικα ... κέλτικα απ' την Ιρλανδία ... ακόμα και γαλλικά και αγγλικά ... όμως ένα πράγμα είναι που με προβληματίζει ...

Οκαταρινέτα: ... και ποιό είναι αυτό ;

Μπελατσιτσίξ: ... νομίζω πως αναγνωρίζω μία φωνή, μέσα στο τσούρμο ...

Οκαταρινέτα: ... μπα ; ... και ποιά είναι αυτή η φωνή ;

Μπελατσιτσίξ: ... είναι ... του Κυριάκου η φωνή ...

Οκαταρινέτα: ... άντε ; ... ώστε εσύ ακούς τον Κυριάκο ; ...

Μπελατσιτσίξ: ... ναι σου λέω ...

Οκαταρινέτα: ... εγώ πάλι ... σαν να ακούω τον Γιώργο ...