Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

... τα πάντα ;


Οκαταρινέτα: ... θα κάνω τα πάντα λέει ο μαύρος Πητ ... κι εγώ θα κάνω τα πάντα απαντά ο Μίκυ Μάους, όμως υπογραφή ΔΕΝ βάζω ... όσο για τον άλλον, τον παπατζή ... αυτός τα έχει ήδη κάνει όλα ... ΔΕΝ χρειάζεται να κάνει κι άλλα ...

Μπελατσιτσίξ: ... τί ντροπή ... μια χώρα δέσμια του ίδιου της του εαυτού ...

Οκαταρινέτα: ... του κακού της εαυτού ...

Μπελατσιτσίξ: ... μωρέ και του κακού, και του στραβού και του ανάποδου ... κι έχεις κι από πάνω και τους τοκογλύφους να κάνουν τα παιχνιδάκια τους ... πάνω από το πτώμα σου ...

Οκαταρινέτα: ... τελικά, εμένα ΔΕΝ μου φταίει κανένας τοκογλύφος ... οι τοκογλύφοι τη δουλειά τους κάνουν ... εμένα μου φταίνε οι δικοί μας ... κι ο πατριωτισμός τους ... που εξαντλείται στη δόση τους ...

Μπελατσιτσίξ: ... τί ; ... ΜΗΝ μου πεις πως πιστεύεις πως τα θλιβερά αυτά ανθρωπάκια ΔΕΝ κατανοούν το αδιέξοδο ... ΜΗΝ μου πεις πως περιμένουν να γίνει κάτι ... κάτι μαγικό ... και ν' απελευθερωθεί η χώρα από τα δεσμά της ... μετά από κάποια δόση ... συνένοχοι στο έγκλημα που διαπράτεται σε βάρος της χώρας είναι όλοι τους ... και με την απάθειά μας γινόμαστε κι εμείς συνένοχοι ... στο θάνατό μας ...

Οκαταρινέτα: ... όλα αυτά είναι γνωστά ... το πρόβλημα είναι πως τώρα, την κρίσιμη τούτη ώρα που οι βάρβαροι βρίσκονται μέσα στα τείχη, ΔΕΝ βρίσκεται ένα χριστιανός να πει το μεγάλο ΟΧΙ ... να στείλει δόσεις και τοκογλύφους απο 'κει πού 'ρθαν ... να επαναφέρει το εθνικό μας νόμισμα, συνδέοντάς το με τον ορυκτό πλούτο της χώρας ή τα όποια αποθέματα σε χρυσό, και διασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό μισθούς, συντάξεις, κοινωνικές παροχές και εμπόριο ... να ξαναδώσει στον Έλληνα την χαμένη του τιμή ... όμως πού ; ... ΔΕΝ υπάρχουν ήρωες σου λέω ... γιατί αν υπήρχαν ... τότε θα έκαναν τα πάντα για την Ελλάδα και τον Έλληνα ... κι ΟΧΙ για τους τοκογλύφους ...