Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

σαν μωρό παιδί ...

Νταβούτογλου : «Το Αιγαίο δεν είναι όλο δικό σας ... Αυτό δεν είναι δίκαιο»

Οκαταρινέτα: ... α, το τσαμένο ... ωωω μην μου κλαις ... γούτσου, γούτσου, γούτσου ...

Μπελατσιτσίξ: ... μωρέ βγάζει τα δοντάκια του το καημενάκι ... γι' αυτό είναι λίγο γκρινιαρουδάκι ... δώστου κάτι να μασουλάει ...

Οκαταρινέτα: ... για να δούμε ... τί του έχω εγώ του μικρουλη μου ; ... τσα μια Κύπρο ...

Μπελατσιτσίξ: ... όχι, όχι ... αυτό το παιχνίδι δεν είναι δικό μας ... το ζήτησε πίσω ο μπαμπάς του μικρού από δίπλα ... δικό του είναι ... δώς του κάτι άλλο ...

Οκαταρινέτα: ... για να δούμε ... μμμ ... τί σου έχω ; ... τί σου έχω ; ... ένα Καστελλόριζο ...

Μπελατσιτσίξ: ... κοίτα τον ... αμέσως στα δοντάκια το έβαλε ...

Οκαταρινέτα: ... ναι ... αλλά εξακολουθεί να γκρινιάζει ...

Μπελατσιτσίξ: ... ε, τότε δως του και κάτι άλλο ...

Οκαταρινέτα: ... μάλιστα ... πάρε μικρούλη ... πάρε μια Θράκη ...

Μπελατσιτσίξ: ... μπα ... δεν νομίζω πως θα τον ηρεμήσει μια Θράκη ... δως του κάτι μεγαλύτερο ...

Οκαταρινέτα: ... έλα 'δω βρε ατιμούλικο ... τί σου έχει ο θείος ; ... τί σου έχει ; ... τα αγαπημένα σου δώδεκα μίλια ...

Μπελατσιτσίξ: ... όχι Οκαταρινέτα ... κάτι μεγαλύτερο ...

Οκαταρινέτα: ... ένα ολόκληρο Αιγαίο, τότε ; ... ε, μικρούλη ; ...

Μπελατσιτσίξ: ... καλέ μην του το δίνεις όλο ... το μισό ... θα χαλάσει τα δοντάκια του, το παιδί ... αυτό, δεν είναι δίκαιο ! ...