Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

ή μια από πυρηνικό όλεθρο ... ή μια απ' τα δικά μας ... καλύτερο δεν έχει ...

Οκαταρινέτα: ... για να δούμε, Μπελατσιτσίξ ... για να δούμε ... τελικά θα τα καταφέρουν οι Ιάπωνες να ανακόψουν την δική τους πορεία προς την άβυσσο ; ... υπάρχουν κάποιες ενδείξεις πως είναι δυνατή η ανατροπή, έστω και τώρα ... έστω και στο και ... δεκαπέντε ...

Μπελατσιτσίξ: ... αν είναι έτσι ... μπράβο τους ... επιστροφή στα δικά μας ...

Οκαταρινέτα: ... ναι, ναι ... μου έλλειψε η μιζέρια μας ...

Μπελατσιτσίξ: ... πολιτική πραγματικότητα ονομάζεται ...

Οκαταρινέτα: ... ναι ... και πολιτικός ρεαλισμός, ο ακρωτηριασμός της πατρίδας ...

Μπελατσιτσίξ: ... καλά, πώς κάνεις έτσι ... δεν μας πήραν ακόμα το Αιγαίο και τη Θράκη ... μόνο λίγο από Καστελλόριζο επιχειρούν να τσιμπήσουν οι αγαπημένοι μας γείτονες ...

Οκαταρινέτα: ... μα με το ζόρι παντρειά ; ... δεν γίνεται, ρε φίλε ...

Μπελατσιτσίξ: ... κι όμως ... υπάρχουν άλλοι που έχουν διαφορετική άποψη ... ευημερούσαμε, λέει, στα χρόνια του "έγγαμου βίου μας" ...

Οκαταρινέτα: ... μα δεν ήταν "έγγαμος βίος" αυτός ... βιασμός ήτανε ...

Μπελατσιτσίξ: ... α, θα σε μαλώσω ... αυτό δεν έχει σημασία ... να είσαι ρεαλιστής ...

Οκαταρινέτα: ... και γιατί να είμαι δηλαδή ρεαλιστής ; ... εγώ το Καστελλόριζο το θέλω κατά δικό μου ... και δεν είμαι διατεθημένος να το μοιραστώ με κανέναν τουρκαλά ...

Μπελατσιτσίξ: ... εσένα παιδάκι μου τελικά τα ζητά ει ο οργανισμός σου ...

Οκαταρινέτα: ... κάνεις λάθος ... άλλοι πάνε γυρεύοντας ... εγώ πιστεύω στο δικαίωμα της αντίστασης ...

Μπελατσιτσίξ: ... αντίσταση στο ρεαλισμό ; ...

Οκαταρινέτα: ... γιατί όχι ; ... αν οι Ιάπωνες είχαν παραιτηθεί ... τώρα ο κόσμος θα ήταν διαφορετικός ...

Μπελατσιτσίξ: ... αυτό ακριβώς οραματίζονται οι απέναντι ...

Οκαταρινέτα: ... εμείς λέμε ΟΧΙ ...

Μπελατσιτσίξ: ... εμείς ; ... ποιούς ακριβώς εννοείς με το εμείς ; ...

Οκαταρινέτα: ... τους Έλληνες ...

Μπελατσιτσίξ: ... συμπεριλαμβανομένων και αυτών που βλέπουν την ιστορία με μια άλλη ματιά ; ...

Οκαταρινέτα: ... τί να πω ; ..

Το Καστελλόριζο σε τουρκική ΑΟΖ