Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

πόθεν έσχες ;

Οκαταρινέτα: ... και σε ξαναρωτώ ... πόθεν έσχες ;

Μπελατσιτσίξ: ... εμένα Οκαταρινέτα ; ... δεν ντρέπεσαι να με ρωτάς τέτοια πράγματα ; ... αφού στο κάτω - κάτω ... μάζι τα φάγαμε ... εσύ δηλαδή πόθεν έσχες ;

Οκαταρινέτα: ... α, σε παρακαλώ ... μην μου αρχίζεις εμένα τα "μάζι τα φάγαμε" και τα χώρια τα χωνέψαμε ... όταν σε ρωτώ κάτι οφείλεις να απαντάς ... διαφορετικά δικαιούμαι να υποθέτω πως την έχεις λερωμένη τη φωλιά σου ...

Μπελατσιτσίξ: ... λερωμένη τη φωλιά μου ; ... εγώ ; ... ας γελάσω ... εγώ, αν θέλει να ξέρει ο κύριος Οκαταρινέτα, δεν είχα παρτίδες ούτε με κυβερνήσεις, ούτε με υπουργεία εξωτερικών, ούτε με χορηγούς ... ΔΕΝ είμαι εγώ ΜΚΟ ...

Οκαταρινέτα: ... Μη μου λες ... και τότε πού πήγαν τα λεφτά ; ... ε ; ... σε προειδοποιώ ... μην μου πεις πως τα λεφτά πήγαν όλα στη μαμά του Γιώργη κι στη μικρή κορούλα του έξω από 'δω ;

Μπελατσιτσίξ: ... γιατί δηλαδή θα πρέπει πάντα να εξαιρώ τα "μεγάλα ονόματα" ; ...

Μιχάλης Ιγνατίου: "Οι ΜΚΟ και οι διαδρομές του χρήματος"
Ποιοι βρίσκονται πίσω από τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις; Φρόντισε κανείς από τους υπαλληλίσκους των διαφόρων υπουργείων, που με άνωθεν εντολές πετούν με αναίδεια τα χρήματα των φορολογουμένων, να ζητήσει το «πόθεν έσχες» των μελών των διοικητικών συμβουλίων των ΜΚΟ/NGO; Αμφιβάλλω ... Και το πλέον σημαντικό ερώτημα είναι το εξής: Πώς δικαιολογήθηκαν τα εκατομμύρια; Είναι αλήθεια ότι οι περισσότερες αποδείξεις είναι χειρόγραφες, άρα ψεύτικες;

διάβασε επίσης http://kartesios.com/?p=23913