Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

είμαστ' άρρωστοι ... δεν είμαστε καλά ...


Στο νοσοκομείο εισήχθη η Ντόρα Μπακογιάννη



παραληρήματα αρρώστων ...

Οκαταρινέτα: ας κάνουμε μια απλή υπόθεση:
η επιχείρησή μας, την οποία διευθύνω εγώ, βουλιάζει στα χρέη ...
... και όντας μπροστά σε αδιέξοδο, σου υπόσχομαι να σου μεταβιβάσω τον τίτλο και τα σχετικά δικαιώματα, ...
... υπό τον όρο πως θα βοηθούσες να σωθεί, ...
... ουτως ώστε να αναλάβεις εσύ στη συνέχεια το τιμόνι σε μια νέα προσπάθεια. ...
... στην πορεία όμως αθετώ την υπόσχεσή μου ...
... και δηλώνω προς τους συνεργάτες μας, πως ο τίτλος μου ανήκει αποκλειστικά και πως αρνούμαι να παραιτηθώ των δικαιωμάτων μου, ό,τι κι αν γίνει ...
... εσύ τί θα έκανες ;

Μπελατσιτσίξ: ... λοιπόν, ...
... στην υποθετική αυτή περίπτωση, ...
... εγώ δεν θα βοηθούσα, ούτε στιγμή παραπάνω την βρωμοεπιχείρησή σου ...

Οκαταρινέτα: ... ωραία ...
... αν όμως έπρεπε στα μάτια των κοινών μας συνεργατών ...
... που κι αυτοί θα αγωνιούσαν το ίδιο για την πορεία της επιχείρησης, ...
... για το παντεσπάνι τους δηλαδή, ...
... να φανείς ο καλός ...
... τότε, τί θα έκανες ;

Μπελατσιτσίξ: ... ε, ε, ε ...
... θα δήλωνα ασθενής !
... κι έτσι και δεν θα βοηθούσα και θα παρέμενα ο καλός !

Οκαταρινέτα: ... α, γεια σου ...
... αυτό θέλω να πω !!!