Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

η Ελλάδα αναγνωρίζει μόνο ένα πρόβλημα ... το περιβάλλον !


πρόεδρος: Μπαν ... νομίζω πως την αδίκησα λιγάκι την Ψωροκώσταινα ... ντρέπομαι και τον Γιώργο ... ξέρεις, μικρό παιδί ... τό 'χουν αφήσει και μόνο να παίζει ... τον πρωθυπουργό ... να μην αρχίσει τις γκρίνιες κι η Μαργαρίτα ... τις ξέρεις τις χήρες ... να λέω δεν περνάς κι από 'κει λιγάκι να τους πεις ένα γεια ... να μην λένε πως έχουμε μάτια μόνο για τους γείτονες ...


μπαν: ... μάλιστα, κύριε πρόεδρε ... όπως επιθυμείτε, κύριε πρόεδρε ... να πάω, κύριε πρόεδρε ... στις προσταγές σας ...


πρόεδρος: ... καλά, καλά ... αλλά πρόσεχε ... οι Ψωροκωσταίοι είναι γκρινιάρηδες ... μην τους αφήσεις να σου αρχίσουν τις κλάψες ... μου πήρε ο ένας τ' όνομα, ο άλλος την μπάλα, ο τρίτος το παιχνίδι ...


μπαν: ... μάλιστα κύριε πρόεδρε ... ό,τι πείτε εσείς, κύριε πρόεδρε ... δηλαδή, μπορώ να είμαι και αυστηρός ; ...


πρόεδρος: ... αυστηρός ; ... όχι βρε παιδάκι μου ... δεν είπαμε κι έτσι ... να τους χρυσώσουμε το χάπι θέλουμε ... όχι να τους κάνουμε να πλαντάξουν στο κλάμα ... κλαίνε και άγαρμπα ... θα είσαι μελιστάλαχτος ... μπράβο θα τους λες ... είμαστε μαζί σας ... αλλά θα τα λύσουμε όλα αργότερα ... να μην βιάζονται, γιατί η καλή δουλεία αργεί να γίνει ... εν τω μεταξύ μιλήστε για κάτι ... ο,τιδήποτε ... να μιλήστε για τον καιρό ... περιβαλλοντική αλλαγή, νομίζω πως λένε τον καιρό στα ψωροκωστικά ...


μπαν: ... τό 'χω παράπονω κύριε πρόεδρε ... ποτέ δεν μ' αφήνετε να κάνω κι εγώ το κομμάτι μου ... να κάνω τον αυστηρό ... ας είναι ... μόνο πείτε μου ... τί καιρό να τους πω πως θα κάνει ;


πρόεδρος: ... άκουσε μπαν, αλλά να μείνει μεταξύ μας ... επειδή έχω υποσχεθεί στα άλλα παιδάκια και το όνομα και την μπάλα και μερικά παιχνίδια των ψωροκωσταίων ... πες τους πως θα βρέχει ... θα καταλάβουν αυτοί !