Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

... μου έφυγε ένα βάρος ! ... ή μήπως δεν μου έφυγε ;


Οκαταρινέτα: Μπελατσιτσίξ, σήμερα νιώθω ανάλαφρος ... σαν πούλουλο !

Μπελατσιτσίξ: ... γιατί ; ήσουν δυσκοίλιος ;

Οκαταρινέτα: ... όχι εγώ ... η Νέα Δημοκρατία ...

Μπελατσιτσίξ: ... εννοείς πως η Νέα Δημοκρατία ξεμπέρδεψε με το βάρος των εσωκομματικών εκλογών ;

Οκαταρινέτα: ... όχι ακριβώς με αυτό το βάρος ... με το βαρίδι της "οικογένειας" ξεμπέρδεψε ...

Μπελατσιτσίξ: ... μην είσαι και τόσο σίγουρος ...

Οκαταρινέτα: ... να μην είμαι σίγουρος ; ... μα τί λες ; ... ο λαός μίλησε ... και μάλιστα καθαρά ...

Μπελατσιτσίξ: ... όμως οι μηχανισμοί παραμένουν ... αν δεν βάλει χέρι ο Αντώνης στους μηχανισμούς ... βλέπω να επιστρέφει ο ... Μητσοτάκης ...

Οκαταρινέτα: ... ο Μητσοτάκης ; ... η Ντόρα εννοείς ...

Μπελατσιτσίξ: ... άκου εδώ Οκαταρινέτα ... αυτή η οικογένεια έχει πολλά στόματα να θρέψει ... αν δεν είναι ο ίδιος ο επίτιμος, θα είναι η Ντόρα ... κι αν δεν είναι η Ντόρα, θα είναι ο Κυριάκος ... κι έπονται οι νεώτερες γενιές ... μπήκες ;

Οκαταρινέτα: ... αν μπήκα λέει ; ... μπήκα και παραμπήκα ... μόνο να ... μου ξανάρθε εκείνο το βάρος !