Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

δεν φταίω εγώ ... ό,τι μου γράφουν λέω !


Οκαταρινέτα: ... τον Καραγκιόζη ...


Μπελατσιτσίξ: ... γιατί βρίζεις το θέατρο σκιών, Οκαταρινέτα ;


Οκαταρινέτα: ... δεν βρίζω το θέατρο ... τις σκιές βρίζω ... που το παίζουνε και πρόεδροι ...


Μπελατσιτσίξ: ... τό ξέρεις πως είσαι πολύ αινιγματικός ; ... για εξηγήσου καλύτερα ...


Οκαταρινέτα: ... μ' αυτόν τον τύπο απ' τας Ευρώπας, που καμώνεται τον πρόεδρο της Επιτροπής, τά 'χω ...


Μπελατσιτσίξ: ... και γιατί παρακαλώ ;


Οκαταρινέτα: ... δεν παρακολουθείς τις δηλώσεις του ; τη μία μας στηρίζει την άλλη ... μυρηκάζει την τροφή που θα του δώσει η Άγκελα ... τώρα μας τσαμπουνάει πως, τάχα, δεν θα θιγεί η ευρωπαϊκή του υπόληψη, αν καταφύγουμε στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ... στους Αμερικάνους, για να το κάνουμε λιανά ... το ξανασκέφτηκε, δηλαδή, και δεν το βρήκε και τόσο τρομερό ... τρομάρα του ...


Μπελατσιτσίξ: ... λοιπόν ... άλλαξα κι εγώ γνώμη ... και μια και μιλάμε για "σκιές" ... κι εμένα δεν μου φαίνεται πλέον τρομερό που τις βάζεις στο στόμα σου μ' αυτόν τον ... άκομψο ... τρόπο ... μόνο, να ... μην τον ξαναπείς τον κύριο ... Καραγκιόζη ... Χατζηαβάτη να τον λές ... του ταιριάζει καλύτερα !


Ζ. Μπαρόζο: Δεν πλήττει το κύρος της ΕΕ μία προσφυγή στο ΔΝΤ

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1792050