Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

ανήθικη πρόταση ...

Αντισυνταγματική και ανήθικη χαρακτηρίζει ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος τη φορολόγηση με συντελεστή 20% των εσόδων της Εκκλησίας, ενώ προειδοποιεί με προσφυγή στα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια.

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1792580

Οκαταρινέτα: Μπελατσιτσίξ, πού να στα λέω ... είδα χθες στον ύπνο μου ένα πολύ περίεργο όνειρο και θα ήθελα τη γνώμη σου ...

Μπελατσιτσίξ: ... πολύ ευχαρίστως, Οκαταρινέτα ... αν μπορώ ...

Οκαταρινέτα: ... λοιπόν ... εκεί λέει που περπατούσα ανέμελος, πετάγεται μπροστά μου ένας παπάς και μου φωνάζει ... "εγώ, τέκνον μου, για την Ελλάδα, και τ' άμφιά μου να δώσω" ... και μετά στρίβει κι εξαφανίζεται ... πες μου, Μπελατσιτσίξ ... ποιά η γνώμη σου γι' αυτό το όνειρο ;

Μπελατσιτσίξ: ... λοιπόν ... το όνειρο που είδες, Οκαταρινέτα ... είναι συμβολικό ... ο παπάς συμβολίζει την εκκλησία ... τα άμφια την περιουσία της ... και τα λόγια του τις πραγματικά αγνές της προθέσεις ... εμένα, όμως, ένα με προβληματίζει ...

Οκαταρινέτα: ... και ποιό είναι αυτό το ένα, Μπελατσιτσίξ ... να ανησυχώ ;

Μπελατσιτσίξ: ... κοίτα ... αν ο παπάς έδινε τ' άμφιά του για την Ελλάδα θά 'μενε με τα σώβρακα ... δεν θά 'μενε ;

Οκαταρινέτα: ... θά 'μενε ...

Μπελατσιτσίξ: ... ε, λοιπόν, αυτό δεν είναι μόνο αντισυνταγματικό, αλλά και ανήθικο ... πού ακούστηκε παπάς να τριγυρνά με τα σώβρακα !