Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

πού πας ρε Καραμήτρο ;


Οκαταρινέτα: ... δεν μας έφτανε το αλβανικό "φτύσιμο" ... έχουμε τώρα και τους Λίβυους ...

Μπελατσιτσίξ: ... δηλαδή ;

Οκαταρινέτα: ... ε, να ... μετά την εκκρεμότητα που μας άφησε με τους αδελφούς Αλβανούς η φίλη σου η Ντορούλα, με την οριοθέτηση της ελληνοαλβανικής υφαλοκρηπίδας ... έρχεται τώρα κι ο αδελφός Καντάφι να αμφισβητήσει τη Γαύδο ...

Μπελατσιτσίξ: ... τη Γαύδο ; ... ο Καντάφι ; ... αυτό μου μυρίζει τουρκικό δάκτυλο ...

Οκαταρινετα: ... και συγκεκριμένα νεοΟθωμανικό ! ... σου λέει ο χαγάνος της Τουρκιάς (τρομάρα του) ... αν την λύσουν την υφαλοκρηπίδα με τους Αλβανούς τότε εγώ ο εκτεθώ ... δεν θα μπορώ να παριστάνω τον καλό και τον αδικημένο, αφού θα είμαι ο μόνος που θα αρνείται τα αυτονόητα ... κάτσε να βάλω το χεράκι μου ... μπας και βοηθήσουνε τ' αδέλφια μου οι Αλβανοί (αδέλφια και με τον χαγάνο οι Αλβανοί ... όπως κι εμείς κουμπάροι ...) ...

Μπελατσιτσίξ: ... κι ο Καντάφι ; ... κι η Γαύδος ; ... πού κολλάνε ; ...

Οκαταρινέτα: ... είπαμε κι εμείς, αφού κι οι Ιταλοί δεν είχαν πρόβλημα, να καθορίσουμε την Αποκλειστική Οικονομική μας Ζώνη ... δυτικά και νότια ... αφού στα ανατολικά υπάρχει το τοσοδούλικο εμπόδιο των Αμερικανών ... ε, συγγνώμη λάθος ... των Τούρκων εννοώ (να με συγχωρούν οι Αμερικάνοι που μου ξέφυγαν κακά λόγια για λόγου τους) ... ο Καντάφι σκεφτόμαστε ... αδελφός ... "έλα αδελφέ να συμφωνήσουμε τα όρια των χωραφιών ... η Σύρτη όλη δικιά σου ... χαλάλι αδέλφια είμαστε" ... κι ο αδελφός ξέρεις τί μας απαντά ;

Μπελατσιτσίξ: ... τί ;

Οκαταρινέτα: ... "εσείς μπορεί να είστε φίλοι μου ... οι Τούρκοι όμως είναι οι αδελφοί μου ! ... τη Γαυδο σας δεν την αναγνωρίζω ... αυτή δεν έχει ζώνη ... το λέν' αυτό και τ' αδέλφια μου" ... ξεροί εμείς ... δεξιά ο Τούρκος, αριστερά ο Τούρκος, πάνω ο Τούρκος, κάτω ... ο Αμερικάνος ... πάλι λάθος έκανα ...

Μπελατσιτσίξ: ... κι εσύ πού τά 'μαθες αυτά ;

Οκαταρινέτα: ... ενά πουλάκι μου τα ψιθύρισε στ' αυτί ... απ' την Αμερική ! ...

Μπελατσιτσίξ: ... αυτό κι αν είναι προσβολή ! ... κι ο Γιώργος ... τί πάει, τότε, να κάνει στη Λιβύη ; πάει για τα πετρέλαια ; για ελεημοσύνη μήπως ; ...

Οκαταρινέτα: ... για ό,τι και να πηγαίνει ... το πολύ - πολύ νά 'ρθει πίσω με κανά ... Μπατατούδη !

Συντονισμένες προσπάθειες της κυβέρνησης για νέο «άνοιγμα» στον αραβικό κόσμο

Στη Λιβύη ο Γ. Παπανδρέου προς άγραν επενδύσεων

http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=170737


Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να εκδοθεί στη χώρα μας ο επιχειρηματίας και πρώην πρόεδρος του ΠΑΟΚ, Γιώργος Μπατατούδης, ο οποίος συνελήφθη στη Λιβύη έπειτα από καταδικαστικές αποφάσεις για υπεξαίρεση και μη καταβολή εισφορών στο δημόσιο.

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=34409210