Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

όλοι συνένοχοι ...


Θεόδωρος Πάγκαλος: «Ο Τύπος δίνει την εντύπωση στον ελληνικό λαό ότι κάποιοι έκλεψαν τα χρήματα και γι' αυτό χρεοκοπήσαμε. Ψευδές. Οσοι και να έκλεψαν δεν χρεοκοπεί μια χώρα. Μόνο με τη γενίκευση της κακοδιαχείρισης μπορεί να χρεοκοπήσει. Τα λεφτά τα φάγαμε όλοι μαζί σε μισθούς, σε επιδόματα, σε φακελάκια. [...] Αλλά πρέπει να σας πω ότι όποιος δεν έχει κλέψει την εφορία ή δεν έχει κάνει αυθαίρετο είναι σπάνιος. [...] Η κρίση αυτή υπάρχει γιατί για πρώτη φορά οι Ελληνες ήρθαν πρόσωπο με πρόσωπο με την πραγματικότητά τους. Οι μύθοι κατέρρευσαν. Και η πραγματικότητα αυτή δεν τους αρέσει. Οι πιο σοβαροί και διαυγείς βλέπουν ότι αυτό το αποτρόπαιο πρόσωπο είναι και δικό τους»




Οκαταρινέτα: πόσο ένοχος νιώθεις σήμερα Μπελατσιτσίξ ;


Μπελατσιτσίξ: ... καθόλου ... θα έπρεπε ;


Οκαταρινέτα: ... επί τη βάση όσων λέει ο αντιπρόεδρας ... θα έπρεπε ...


Μπελατσιτσίξ: ... δεν νομίζω πως θα μπορέσω να συμφωνήσω ... εξάλλου τη νύχτα των Ιμίων δεν έτρεχα εγώ στο "Μέγα" ... αυτός έτρεχε ...


Οκαταρινέτα: ... καλά ... μ' αυτό το σκεπτικό κι εγώ δεν πούλησα στους Τούρκους τον Οτσαλάν ... όμως εγώ έχω τύψεις γι' αυτό που συνέβη τότε ...


Μπελατσιτσίξ: ... δεν καταλαβαίνω ... πώς είναι δυνατόν να έχεις εσύ τύψεις για σφάλματα των άλλων ;


Οκαταρινέτα: ... μα ποιός σου είπε πως έχω τύψεις για τα ξένα σφάλματα ; ... για τα δικά μου έχω ...


Μπελατσιτσίξ: ... και για πες μου ... ποιά είναι αυτό σου το σφάλμα ... που οδήγησε τον Οτσαλάν στα χέρια των Τούρκων ;


Οκαταρινέτα: ... η ψήφος Μπελατσιτσίξ ... η ψήφος !