Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Πολυαγαπημένο ΔουνουΤού ...

Οκαταρινέτα: ... πολύ με στενοχώρησαν τα μάτια σου τα βουρκωμένα, την περασμένη Κυριακή ... γι' αυτό σου στέλνω νέο μήνυμα, ακόμα πιο ηχηρό από το προηγούμενο ... σ' αγαπώ, σε θέλω, σε ποθώ ... ό,τι κι αν μου κάνεις εγώ πάντα θα σε λατρεύω ... αυτό να το βάλεις καλά στο μυαλουδάκι σου ... τί κι αν μου πάρεις όλο τον μισθό ... τί κι αν μου περαιώσεις τη ζωή ... εγώ εσένα θέλω ... οκτώ προς πέντε ... και δύο προς ένα ...


Μπελατσιτσίξ: ... σε ποιόν γράφεις ;


Οκαταρινέτα: ... στο ΔουΝουτού ...


Μπελατσιτσίξ: ... είσαι σοβαρός ;


Οκαταρινέτα: ... απολύτως ...


Μπελατσιτσίξ: ... τί να σου πω ; ...


Οκαταρινέτα: ... πες το μ' ένα τραγούδι ... "για να γυρίσει ο ήλιος (τούμπα), θέλει δουλειά πολλή (ακόμα)" ...


Τώρα ο πρωθυπουργός βλέπει «καθαρή τριετία»

http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=223821