Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Πολυαγαπημένο ΔουΝουΤού ... συμφωνώ μαζί σου ... υπό όρους !

Οκαταρινέτα: Μπελατσιτσίξ ... πήρα απάντηση από το ΔουΝουτού ...

Μπελατσιτσίξ: ... άντε πάλι με το ΔουνουΤού ... δεν τα παρατάς με τίποτα, ε ; ... αφού ο λαός μίλησε ... τί κάθεσαι και ασχολείσαι ; ... και εξάλλου, πόσες φορές σου έχω πει ... να μην μιλάς σε τοκογλύφους ...

Οκαταρινέτα: ... λέγε ό,τι θες ... εγώ με το ΔουΝουΤού έχω σχέσεις στοργής ... μου γράφει λοιπόν τον πόνο του (το ΔουΝουΤού) και με παρακαλεί να απολύσω τους αντιπαραγωγικούς βάζοντας λουκέτο στο άχρηστο και χρεοκοπημένο δημόσιο ...

Μπελατσιτσίξ: ... το περίμενα ... άλλοι τρώνε και πίνουν και παχαίνουν ... κι άλλοι πληρώνουν τον λογαριασμό ... τα ζητάει βέβαια ο οργανισμός τους ... όμως ... τί είναι αυτά που μου τσαμπουνάς ; ... λες και περνάει απ' το χέρι σου το ο,τιδήποτε ...

Οκαταρινέτα: ... μπορεί να μην περνάει απ' το χέρι μου ... μια συμβουλή όμως θα την δώσω σ' έναν καλό φίλο ... δεν θα την δώσω ; ...

Μπελατσιτσίξ: ... φίλος το ΔουνουΤού ; ... ωραίους φίλους έχεις ... και τί παρακαλώ θα συμβουλεύσεις τους φίλους σου ;

Οκαταρινέτα: ... α, γεια σου ... τώρα μιλάς σωστά ... άκου λοιπόν για να μαθαίνεις ... υπάρχει ένα δημόσιο έντελώς άχρηστο, γεμάτο αντιπαργωγικούς συμβασιούχους ... πρέπει να κλείσει πάραυτα και όλοι να απολυθούν ...

Μπελατσιτσίξ: ... α, πάγαινε από 'κει ... που μου 'χεις γίνει ένα και το αυτό με το ΔουΝουΤού ...

Οκαταρινέτα: ... μην προτρέχεις πριν μ' ακούσεις ...

Μπελατσιτσίξ: ... άντε ρίχτα να τελειώνουμε ... σε ποιό χρεοκοπημένο δημόσιο αναφέρεσαι και σε ποιούς αντιπαραγωγικούς συμβασιούχους ;

Οκαταρινέτα: ... στο έμβλημα της λεωφόρου Αμαλίας ... και τους τριακόσιους συμβασιούχους που μας δουλεύουν από μέσα ...

Μπελατσιτσίξ: ... α, λυπάμαι, αλλά λάθος συμβουλή θα δώσεις στους φίλους σου τους ΔουΝουΤούδες ... αυτούς τους συμβασιούχους δεν μπορείς να τους αγγίξεις ...

Οκαταρινέτα: ... και γιατί παρακαλώ ;

Μπελατσιτσίξ: ... γιατί μόλις ανανεώθηκε η σύμβασή τους ... από εσένα τον ίδιο !