Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Πολυαγαπημένο ΔουΝουΤού ... εσύ και οι προϋπολογισμοί σου ...

Οκαταρινέτα: ... στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα ... ψηφίζεις όποιον γουστάρεις ... παίρνεις αυτό που σου αξίζει ...

Μπελατσιτσίξ: ... εγώ ; ...

Οκαταρινέτα: ... κι εσύ κι εγώ κι οι υπόλοιποι ...

Μπελατσιτσίξ: ... και τί είναι αυτό που μας αξίζει ...

Οκαταρινέτα: ... τεχνικά ονομάζεται προϋπολογισμός ... στην αργκώ όμως λέγεται κι αλλιώς ... δεν μπορώ όμως να το πω γιατί μας διαβάζουν και μικρά παιδιά ...

Μπελατσιτσίξ: ... μάλιστα, μάλιστα ... αφού, όπως λες και 'συ αδιέξοδα δεν υπάρχουν ... τί σκοτίζεσαι ; ...

Οκαταρινέτα: ... είναι μια άποψη κι αυτή ... γιατί να με νοιάζει που θα μου κουτσουρέψουν κι άλλο το μισθό ... που θα μου στερήσουν την πρόσβαση στα νοσοκομεία ... που αύριο δεν θα υπάρχει κι αυτό το ήδη ευτελισμένο δημόσιο σχολείο ... που τελικά θα μείνω άνεργος ... αλλά πάλι λέγαμε κάποτε ... "τον Έλληνα δεν τον ενδιαφέρουν τα εθνικά θέματα, αρκεί μόνο να έχει τη βολή του" ... μύθος κι αυτό ... σήμερα αποδεικνύεται πως τον Έλληνα δεν τον ενδιαφέρει τίποτα ... ούτε η ίδια η επιβίωσή του ... φαινόμενο ανεξήγητο ... παγκοσμίως ... γιατί λοιπόν εγώ να σκοτίζομαι ; ... ούτως ή άλλως στις μέρες μας το ΟΧι κατάντησε σαν το ... ΔΕΝ ...

Διαφωνούν ΝΑΤΟ και Ρωσία για την αντιπυραυλική ασπίδα

«Ναι» Παπούλια στον αγωγό Μπουργκάς δύο ημέρες μετά το βουλγαρικό «όχι»!