Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

... και με το Διάβολο ακόμα ... αρκεί να δω την Ντόρα μου ... πρωθυπουργό στη θέση του πρωθυπουργού !


Διαψεύδει το υπουργείο Δικαιοσύνης τις πληροφορίες που φέρουν τη Ν.Δ. να έχει «πριμοδοτηθεί» με 20 εκατομμύρια μάρκα από τα μαύρα ταμεία της Siemens, μέσω της εταιρείας Mayo, ενώ ο επίτιμος πρόεδρος της Ν.Δ. Κων. Μητσοτάκης κάνει λόγο για άθλια προβοκάτσια.




Μαρίκα: - Άχρηστε, ανίκανε ...

Μητσοτάκης: - μα, Μαρίκα μου ...

Μαρίκα: - σιωπή ! πότε μωρέ τρισάθλιε θα κάνεις επιτέλους κάτι ;

Μητσοτάκης: - μα, Μαρίκα μου ...

Μαρίκα: - σκασμός, πότε μωρέ θα δω κι εγώ μιαν άσπρη μέρα ; ... με σένα που πήγα κι έμπλεξα ...

Μητσοτάκης: - ... μα, γιατί το λες αυτό, Μαρικάκι μου ;

Μαρίκα: - δεν αφήνεις τα ψόφια, ν' ασχοληθείς με κάτι δημιουργικό ... πόσες φορές δεν σού 'χω πει, αχαΐρευτε, πως θέλω να δω τη Ντορούλα πρωθυπουργό ... κι εσύ, τί έκανες ; τίποτα !

Μητσοτάκης: - μα, Μαρίκα μου ... οι συγκυρίες, βλέπεις ...

Μαρίκα: - ποιες συγκυρίες και ξεσυγκυρίες βρε γεροξεκούτη ... πότε θα τον ρίξεις τον "μπούλη" ; Δεν σού 'πα να τον ρίξεις ;

Μητσοτάκης: - μα Μαρικάκι μου ... συμφωνήσαμε ... όταν χάσει, θα μας αδειάσει τη γωνιά ... δεν τά 'παμε αυτά ;

Μαρίκα: - τις συμφωνίες σου εγώ τις έχω γραμμένες ... Θέλω την Ντόρα πρωθυπουργό και την θέλω τώρα !

Μητσοτάκης: - μα, τί 'ναι αυτά που λες, βρε Μαρίκα ... τί θέλεις να κάνω δηλαδή ;

Μαρίκα: - να ξεσηκώσεις τον κόσμο, να κάψεις την Αθήνα, να προκαλέσεις σκάνδαλο ... αρκεί να δω το Ντορουλίνι μου πρωθυπουργό !

Μητσοτάκης: - ... αυτά τα πράγματα δεν γίνονται, Μαρίκα ... μα, για στάσου ... τί είπες τώρα ;

Μαρίκα: - ... να κάψεις την Αθήνα ;

Μητσοτάκης: - όχι αυτό, το έκανε ο Αλαβάνος ... το άλλο ...

Μαρίκα: - να προκαλέσεις σκάνδαλο ; ...

Μητσοτάκης: - ... σκάνδαλο ! ... αυτό είναι ... θα προκαλέσω σκάνδαλο ...

Μαρίκα: - από σκάνδαλα, άλλο τίποτε ... οι παπαγάλοι όλο γι' αυτά μιλάνε !

Μητσοτάκης: - όχι, αυτά τα σκάνδαλα ... κάτι ποιο δυνατό ... μα πού τά 'χω βάλει ;

Μαρίκα: - τί ψάχνεις πάλι ; τα γυαλιά σου ; ... στο γραφείο τά 'χεις ...

Μητσοτάκης: - όχι τα γυαλιά μου ... κάπου είχα βάλει 20 εκατομμύρια ... μα πού τά 'χω βάλει ;

Μαρίκα: - α, καλά ... δεν θυμάσαι πλέον τίποτε, γεροπαραλυμένε ... για κοίτα στη σιφνιέρα, κάτω απ' το Mayo σου ...

Μητσοτάκης: - το μαγιώ μου ; α, καλά λες ... το Mayo μου ! Μαρίκα μου είσαι θησαυρός ! ... μα, πού τό 'βαλα πάλι ;

Μαρίκα: - το Mayo σου ;

Μητσοτάκης: - όχι το Mayo μου ... το τηλέφωνο του Μπόμπολα ... τού 'χω ΘΕΜΑ !