Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

αυτός είναι ... πα - τέρας ! ! !

μητσοτάκης: Κώστα, παιδί μου ... αλήθεια μου επιτρέπεις να σε λέω παιδί μου ; ... ξέρεις πάντοτε σε θεωρούσα σαν γιο μου ... μα τί λέω ... παραπάνω κι από γιο μου !

κώστας: ευχαριστώ μπαμπά ... επίτιμε, εννοώ ...

μητσοτάκης: Λοιπόν, παιδί μου ... ήρθα σήμερα γιατί έχω ένα μεγάλο βάρος στην καρδιά ...

κώστας: [λές να μας λυπηθεί ο Θεός και να τον ... αποσύρει ; ...]

μητσοτάκης: παιδί μου, μετά τις εκλογές η καημένη η Ντορούλα δέχεται συνέχεια επιθέσεις από τους γνωστούς - άγνωστους αχρείους ... βέβαια η Μαρίκα μού 'τόχε πει ... να τους ξεπαστρέψω, όταν ήμουν πρωθυπουργός ... αλλά εγώ δεν την άκουσα τότε ... και τώρα ποιός την ακούει ... κάθε βράδυ στο κρεβάτι ... ξέρεις ... δεν μπορώ πια να κλείσω μάτι ...

κώστας: δύστυχε μπαμπά ! ...

μητσοτάκης: παιδί μου, ... ξέρεις πόσο πολύ σε αγαπά η Ντορούλα ... προεκλογικά έδωσε όλον της τον εαυτό για σένα ... το ότι βέβαια δεν τα κατάφερες ήταν απλώς μια ευτυχής ... εννοούσα ατυχής, ατυχεστάτη συγκυρία ... πρέπει λοιπόν κι εσύ να της φερθείς σαν αδερφός ...

κώστας: δηλαδή, μπαμπά ;

μητσοτάκης: ε, να βρε κώστα μου, βρε παιδάκι μου ... πώς να στο πω ... πρέπει να ξεχωρίσεις το στάρι από την ήρα ... να την προφυλάξεις από τους αντιπάλους της ... δεν θα τολμούσα βεβαίως να σου υποδείξω να τους εξοντώσεις ... αλλά στο εύχομαι ! και τον Κυριάκο ... αυτό το παιδί πίνει νερό στο όνομά σου ... φέρσου του πιο ... πώς να το πω ... σαν μεγαλύτερος αδερφός ... δώστου εκεί καμιά "καρέκλα" ... να κάθεται !

κώστας: δηλαδή μπαμπά, μου ζητάς να κάνω ανασχηματισμό ; ... ποιους να βγάλω και ποιους να βάλω στη θέση τους ; ...

μητσοτάκης: ανασχηματισμό ! ... μα βρε παιδάκι μου, πώς το πήρες έτσι στραβά ... απλώς μικρές μεταβολές σου προτείνω ... να, να πούμε βάλε τον Κυριάκο στη θέση εκείνου εκεί του Χρηστομαρκογιαννάκη ... ξέρεις εκείνου του αποτυχημένου ... το είπε κι ο Κυριάκος προ ημερών ... εγώ δεν τούπα τίποτα του παιδιού ... μόνος του το σκέφτηκε ...

κώστας: ... τον Κυριάκο στη θέση του Χρηστομαρκογιαννάκη ...

μητσοτάκης: ... και την Ντορούλα βρε παιδάκι μου ... κουράστηκε πια μ' αυτό το κωλοϋπουργείο ...

κώστας: τί, η Ντόρα δεν θέλει άλλο το υπουργείο εξωτερικών ; ; ;

μητσοτάκης: η πατρίδα κώστα μου θέλει θυσίες ... πολλές φορές πρέπει να πνίγεις μέσα σου τα θέλω για να υπηρετήσεις καλύτερα τον λαό !

κώστας: ε, αυτό δεν το περίμενα ... να μου προτείνεις εσύ ο ίδιος να βγάλω την Ντόρα σου από το υπουργείο εξωτερικών ... αναθεωρώ αμέσως καθετί κακό που σκέφτηκα για σένα ... κάποιος μούχε πει παλιότερα πως ο μητσοτάκης παλεύει ανειδιοτελώς για το καλό της παράταξης κι εγώ τον είχα αμφισβητήσει ... δεν θυμάμαι ποιός ήταν ... μπαμπά, σου ζητώ ταπεινά συγγνώμη ... όμως τη Ντόρα τί να την κάνω ;

μητσοτάκης: πρωθυπουργό !
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Εισηγήσεις για αλλαγές από Μητσοτάκη

πηγή: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1026207